January 11, 2012

Yellow and white Cat

Kucing ni bukan kucing kami, tapi dia selalu ada di rumah kami.


Kadang-kadang ada gak kami bagi makanan, kadang-kadang takda makanan langsung, tapi dia tetap setia di sini.
Bagus juga ada kucing nak datang macam ni.
Ada gak yang tolong tangkapkan tikus ke, tangkap apa-apa bugs yang tak ingini ke.
Kira macam no string attached, no commitment, no regrets la kan..

5 comments:

Coffee Girl said...

mandikannya... nya cari rumah ya. macam movie la pulak. ;))

Jobless Girl said...

Poor cat..

lvynana said...

Coffee Girl: Takut ku ngan nya, kadang pande gaok juak. 'shhh' bunyi nya mun nangga aku...huhu..alasan pemalas.

Jobless: :(

Rose said...

Good cat! I also have stray cats that check in and out in my house. Just caught one big rat this morning. The thing I hate is that the cat leave the bloody mouse (without the head) at the washing area which scared the hell out of me when I opened the door this morning! 2nd time already.

We did not feed them, but they like to stay around the house.

Ms Tikot said...

Terdah pusak ya. Mun pusak kmk setia mcm ya nak kah bagus, berolah & lelah nangkapnya. hehe