February 23, 2017

Oh my English | Grammar Test

 

Great result!

But why issit my English writing (and speaking) still not up to my expectation?

Drama untuk hari ini.

Try this out yourself..
https://www.arealme.com/online-english-grammar-test/en/

February 22, 2017

Emmett's sketches #9 | Plants vs Zombies

While waiting for our breakfast at a kopitiam, last Saturday, Emmett sketched these..
 Halfway done.

Final result; on the back of a receipt paper.

February 18, 2017

Sentosa Theme Park, Kuching

We went there last month.
The kids really enjoy themselves.

Boleh tahan mahal jugak tempat ni, tengok senarai harga di bawah.
Kena bawa duit berguni-guni, kata kakak saya.  Duit siling la kot.

Jum layan gambar..



See ya.

February 14, 2017

Valentine 2017

To me, Valentine's Day is all about great food and flowers, and chocolate.

And this year, pretty much similar to previous years, we had..

Great food, this time at Bella Italia.
And flowers for me.

Counting my blessings.
Fushimi Inari Shrine, Kyoto, June 2016

Happy Valentine's Day, all.

February 7, 2017

Kacang Pol at Fu Yu Cafe

My 1st kacang pool.  I had it at Fu Yu Cafe, Satok.

Inilah rupa kacang pool, harga RM6, selama ni dok dengar kacang pool yang femes di JB tu je.  Akhirnya dapat la merasa versi orang Kuching punyer.  Sedap, suka.

Simple je pun Kacang Pool ni, kalau rajin buat sendiri boleh jer, tapi nak tunggu masa datang rajin tu ntah bila la agak nyer.

Ini lah kedai Fu Yu cafe. Ada homestay lagi kat tingkat atas.

Hubby makan rojak ayam, RM6.  Hubby cakap boleh tahan, saya rasa sikit cucur tu macam pahit sikit.

Our drinks, teh peng and teh-c.

February 5, 2017

Swimming lesson 2017

Their 1st swimming lesson for this year.
Queuing for registration.
Semakin ramai pulak yang join class tahun nie.