February 7, 2017

Kacang Pol at Fu Yu Cafe

My 1st kacang pool.  I had it at Fu Yu Cafe, Satok.

Inilah rupa kacang pool, harga RM6, selama ni dok dengar kacang pool yang femes di JB tu je.  Akhirnya dapat la merasa versi orang Kuching punyer.  Sedap, suka.

Simple je pun Kacang Pool ni, kalau rajin buat sendiri boleh jer, tapi nak tunggu masa datang rajin tu ntah bila la agak nyer.

Ini lah kedai Fu Yu cafe. Ada homestay lagi kat tingkat atas.

Hubby makan rojak ayam, RM6.  Hubby cakap boleh tahan, saya rasa sikit cucur tu macam pahit sikit.

Our drinks, teh peng and teh-c.

1 comment:

Sharon D said...

Eeee...I have never heard of kacang pool..haha! Something new for me. It looks interesting. I am sure going to hunt it down.