September 30, 2013

DinoTrek 2

Emmett selalu cakap nak tengok Dinosaur.

Tiba-tiba dpt tau yang pameran DinoTrek ada kat Muzium Kuching.

Wah.. Apa tunggu lagi.

Jum..layan..
Kami beli family package.  RM20 for 2 adults and 2 children.

Emmett sempat join pertandingan mewarna pulak tu.

Eugene bermain pasir.
Raauuuww
 
Dinosaur ni jaga telur dia yang tengah menetas, cute sangat anak-anak dia.

Our tickets and hadiah mewarna Emmett.

Malam tu Eugene muntah-muntah, Emmett pulak panas badan.  Tak tau la secara kebetulan or apa. Tapi yang pasti masa kat pameran DinoTrek tadi, dewan tu memang penuh ngan family dengan kanak-kanak.  Udara pun macam agak stuffy.

Apapun diorang memang seronok, Emmett siap cakap nak pergi lagi.  Sesiapa yang belum pergi tu, sempat lagi yer.. pameran ni sampai April 2014.

6 comments:

Mummy Gwen said...

Nice. Gwen likes dinosaurs. Hope the boys are ok now.

Rose said...

Wow! I want to bring my kids to see this exhi in Nov when we are back in Kuching!! Maybe go on weekday when not so many people.

Merryn said...

Ethan loves dinosaurs too! How nice if we have this in KL

ez vina said...

Mummy Gwen: Both are doing fine now.

Rose: yup must go.

Merryn: I think there's something similar or even bigger one in KLCC.

Willie a.k.a Reptoz said...

Best. tahun ni aku mesti pergi.

ez vina said...

Willie: pegi jgn tak pegi, kedong dah dekat.