Tolong... Jangan guna banyak sangat Basically dalam speech anda.
Pening kepala saya dengar sorang tu, 95% of his sentence ada perkataan Basically.
*So basically...
*Yes, this is the figure basically..
*Basically this is all..
*basically, basically, basically!
Kita ni orang Malaysia, kalau English macam kureng dan ada hati nak impress Menteri-Menteri, guna jer BM, pasti akan lebih convincing.
Maju lah Sarawak untuk negara.
*Masa makan, terdengar ada orang lain yang siap kira total 88 kali orang tu guna basically. Ingatkan saya sorang je yang pening, rupa nyer ada orang lain yang lebih extreme.
**Ini satu peringatkan buat diri saya juga.
February 7, 2013
February 4, 2013
Perodua Hui Sing Garden
Sabtu lepas saya pergi service kereta kat Perodua cawangan Hui Sing Garden.
Best juga service kat sini, siap ada lite refreshment lagi.
Pagi tu ada donut dan karipap, saya ambil karipap je.
Yang ni air teh saya yang ke-2.
Datang dalam pukul 8.30am, selesai semua pada pukul 10am. Total yang melayang Rm347.25.. Adoi...
Ehh.. Ada free gift pulak... makaseh la banyak-banyak.
Lain kali saya datang lagi.
February 1, 2013
CNY deco @ CityOne
It's our 3rd visit to CityOne, the CNY deco there is so-so only.
But I am so crazy in luv with all these shoes at Metrojaya.
And.. here's my catch of the day.. super comfy black leather heels.
But I am so crazy in luv with all these shoes at Metrojaya.
And.. here's my catch of the day.. super comfy black leather heels.
Subscribe to:
Posts (Atom)






