May 6, 2011

Fang Yuen (2011)

The best char siew rice in town.

Sekarang harga nya dah RM6, dulu rasa nyer murah sikit tapi dah tak ingat dah berapa ringgit.

May 5, 2011

nak High Heels

Lama dah tak shopping for shoes,
susah nak cari heels yang best kat Kuching ni,
Charles and Keith pun dah tutup :(
Nak heels yang macam ni...

Tapi nak yang max 3 inch jer cukup la,
tak nak tinggi sangat nanti sakit kaki,
and memang tak reti pun pakai heels tinggi sangat,
sure jalan macam itik nanti..

Mana nak cari heels camni erk?

May 3, 2011

Thor (2011)


Sabtu lepas dah pergi tengok cerita Thor,
seperti biasa kami tengok 1st show pukul 11.30am.
Eugene and Emmett pun elok jer duduk, cuma Eugene complaint sakit telinga.
Dia cakap bunyi kuat sangat, mana tak nyer, dengan bunyi Hammer plus bunyi 'jambutan' masa terbuka memang nyering.
Sound system dalam cinema No. 2 MBO memang best, bukan macam dalam premier room tu, buruk betul.
Tak sabar nak tengok cerita Transformers.