June 16, 2009

Shopping at Ikea

Dah bertahun kami tak ke Ikea, KL trip kali ni, sempat juga kami ke sana.
Kalau diikutkan hati, macam² barang yang nak diangkut, tapi takut nanti ter-overload pula.
So kami pun pilih yang ada diskaun dan yang ringan² saja.
Tengok tu, boleh tahan penuh juga shopping cart kami.


Si kecil pun seronok shopping kat sini, sambil menolak mini shopping cart dia.

6 comments:

casper said...

i understand how u feels..
my mum angkat 1 trolley balik kuching

Kris and Nadia said...

wawa.. sioknya.. jan pokai sda :) hihi

Anonymous said...

aduhhhhhhhhhh.. aku agi maoks g sia... ikeaa... ikeaaaa...

Rose said...

I love shopping at Ikea, looking at their products and design etc...... the last time I went there was back in 2007.

Hopefully would be able to make a trip down there end of the year or next year. For my new house! :p

Willie said...

Sedihnyer...i have never been to Ikea. Uwaaaa....tapi smart move...buy only brg yg berdiskaun. At least you save a lot.

lvynana said...

Casper : we angkat 3 kotak, sgt berbaloi.

Nadia : mesti la syiok ;)

Ano : Pegi la agik :)

Rose : For your new house? how excited!

Willie : Lain kali singgah la sia.