April 2, 2009

Pengasih

Zaman IT dan technology masih lagi ada orang yang mengamalkan ilmu ‘pengasih’. Aku paling meluat la kalau ada orang yang macam ugut² cakap yang dia tu pandai buat ilmu pengasih la..bla bla bla..

Kalau korang ni orang yang beragama, tolong la jangan gunakan benda-benda yang macam tu. Kalau orang dah tak suka tu sudah lah, cari yang lain. Kalau yang dah ada bini tu, hargai la bini kamu. Ingat lah, dunia ni bulat, hari ni awak kena kan orang, esok² orang lain pula akan kenakan awak.

Sekian omong kosong kita hari ini.

4 comments:

Willie said...

Or mamca ni, kalau dalm kitab org Kristian, tahulah di mana tempatnya di alam bazakh nanti.

One Other ... said...

nang jak meluat. apanya pikir nya Tuhan kah? Tuhan pun sik main dgn perasaan dan kehendak org, ni kan lagi manusia. ceh... ilmu pengasih konon.

lvynana said...

Willie : sikda tok pikir 'duniawi' jak kali.

One other : auk eh..hebat la konon!

journey adventure said...

zaman moden sekarang masih ada orang kolot kedak ya kah?????